Mä Lootuksen masuun hain
ihan leikilläni vain
koska Dharmis on niin hyvännäköinen

Minun piti viedä,
mutta Lootus veikin minut
ja hetken aikaa olin onnellinen

Vaan ennen kuin mä huomasinkaan,
terveys oli mennyt!
Hän liikkuvuuden multa otti
ja väsymyksen jätti viiltävän

Lootus, Lootus
sä veit mun vartalon
Lootus, Lootus,
"Synny pois!",
kakaisin,
mä vartaloain vielä tarvitseeeeen...


Kaikkea sitä juolahtaakin mieleen, kun neuvolassa älähdetään, että painoni on noussut liian jyrkässä käyrässä sitten viime kerran. Vaan mitä muutakaan paino voisi tehdä kuin nousta, kun ensin urheilen raskaudesta huolimatta ankarasti koko kesän ja sitten loppuraskauden liitoskivut äkkiä estävät minua urheilemasta lisää... ja kun nälkä on valtava, koko ajan.

Minusta neuvolassa voisi jo jättää naiset rauhaan ja antaa kilojen olla tässä vaiheessa raskautta (laskettuun aikaan pari viikkoa). En minä niille kuitenkaan ennen synnytystä enää mitään voi.

Tänään pitäisi kai jaksaa vaappua kaksosten koululle vanhempainiltaan. Ei tahdo lähteä niin pitkälle näillä lonkilla!