"Herra, ole hyvä ja vastaa rukoukseeni, joka sisältää kolme sopimuskohtaa. Kohta A): tee pyytämäni asia juuri tällä tietyllä tavalla, sillä pidän siitä. Toiseksi, tee se nopeasti, sillä olen kärsimätön. Ja kolmanneksi, minkäänlaista luovaa sooloilua Sinun puoleltasi ei sitten tarvita.

Huomataksemme, miten totta tuo on, meidän tarvitsee vain kuunnella ihmisiä jotka marisevat, ettei heidän rukouksiinsa ole vastattu.

Gitassa Krishna kertoo Arjunalle: sinun on vain jätettävä asiat minun käsiini. Älä tule luokseni asettamaan sopimuskohtia ja ehtoja. Sen kun vaan sanot että tässä on minun ongelmani, ratkaise Sinä se niin kuin tykkäät. Nämä ovat minun vaikeuteni, auta Sinä minua siten kuin tahdot. Jos se, että annat näiden vaikeuksien ahdistaa minua, auttaa takomaan vähän järkeä päähäni, ole hyvä ja jatka takomista. Mutta jos Sinusta tuntuu että minua on helppo kouluttaa, poista silloin taakka harteiltani heti kun Sinusta tuntuu että aika on kypsä."

- Katkelma Kristuksen seuraamisesta -teosta käsittelevästä Eknath Easwaranin luennosta numero 19.